دانلود Dock4Droid FULL v3.8 برنامه مدیریت وظایف در گوشی های اندروید

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

دانلود Dock4Droid FULL v3.8 برنامه مدیریت وظایف در گوشی های اندروید

مدیریت وظایف در اندروید با Dock4Droid

Dock4Droid برنامه ای برای مدیریت وظایف در گوشی های اندرویدی می باشد که با استفاده از آن می توانید برنامه هایی که اجرا شده اند را به صورت کامل تحت کنترل و مدیریت داشته باشید و هر هنگام که خواستید از هر جای گوشی یا تبلت خود به آنها دسترسی داشته باشید.

Dock4Droid

 

 

با استفاده از برنامه Dock4Droid یک نوار به قسمت کناره گوشی اضافه می شود که شما می توانید در آن برنامه هایی که استفاده بیشتری از آنها دارید را در آن قرار دهید. در این نوار می توانید با کشیدن انگشت خود به سمت های بالا و پایین در میان برنامه ها حرکت کنید و برنامه ای که می خواهید باز کنید را تنها با یک بار لمس کردن، اجرا کنید. شما همچنین می توانید مخاطب هایی که می خواهید را نیز به این بخش اضافه کنید تا بتوانید در صورت نیاز سریعا با انها تماس برقرار کنید. منویی که توسط Dock4Droid به گوشی شما اضافه می شود در هر برنامه ای که در گوشی نیز باز کنید قابل دسترسی خواهد بود و شما می توانید از آن استفاده کنید. در ادامه می توانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از سایت ApkTops دریافت کنید.

  • حجم فایل: 0.3 مگابایت
  • نیازمند اندروید: 2.1+



برچسب ها : ,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.